Speakadelic Language School
  • Witamy!
  • Dlaczego My
  • E-szkoła
    • E-DZIENNIK LOGOWANIE
    • E-LEARNING LOGOWANIE
  • CAMBRIDGE
    • CERTYFIKOWANE CENTRUM PRZYGOTOWAWCZE
    • STREFA CAMBRIDGE
    • ZAPISY NA EGZAMINY CAMBRIDGE
  • Kalendarz
  • Zapisy
  • Kontakt

Jak uczymy

Wszystkie nasze kursy, zaczynając od zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym, cechuje przede wszystkim duża ilość ćwiczeń na mówienie oraz rozumienie ze słuchu.

Obraz
Kursy Speakadelic Language School są dodatkowo wzbogacone o elementy przygotowujące do egzaminów Cambridge English. Zamiast testów i kartkówek używamy poszczególnych części egzaminów Cambridge English, pozwalających prawidłowo ocenić takie sprawności jak mówienie, rozumienie ze słuchu itd. Na koniec każdego semestru (2 x w roku) każda grupa wiekowa uczestniczy w pełnym egzaminie próbnym Cambridge na odpowiednim poziomie.
Ze względu na komunikatywny charakter zajęć, nie stosujemy pisemnych testów kwalifikacyjnych. Wybór odpowiedniej grupy następuje poprzez bezpłatny okres próbny. Aby z niego skorzystać należy wypełnić nasz formularz zapisów:

FORMULARZ ZAPISÓW

Landmark English to szkoła językowa, która powstała z pasji. Wysoka jakość nauczania i indywidualne podejście do naszych kursantów od samego początku są naszymi celami nadrzędnymi.

Nasze rozwiązania edukacyjne i komunikacyjne zawdzięczamy głównie wiedzy i doświadczeniu zdobytym dzięki wieloletniej współpracy z brytyjskimi szkołami językowymi prowadzącymi kursy dla dzieci i młodzieży z całego świata
.

ELEMENTY WSPÓLNE NASZYCH KURSÓW


- dostęp do platformy e-learningowej z ćwiczeniami i grami opartymi na materiale z zajęć
- dostęp E-dziennika zawierającego najważniejsze informacje o kursie (płatności, oceny, notatki z zajeć itd.)
- testy ustne bazujące na zadaniach komunikacyjnych z egzaminów Cambridge oraz Trinity (2 x w roku)
- raporty oceniające postępy (2 x w roku)
- certyfikat na zakończenie poziomu
W LANDMARK ENGLISH bardzo ważne jest dla nas, aby nasi kursanci w możliwie jak najbardziej intensywny sposób ćwiczyli i rozwijali umiejętność używania języka angielskiego w mowie. Dlatego prowadzimy nasze lekcje wyłącznie w języku angielskim, stosując autorską metodę LCC! (Listen, Copy, Communicate!). Często pozwalamy też naszym uczniom wcielić się w rolę nauczyciela podczas zajęć, co zwiększa ich pewność w sytuacjach, w których mogą posługiwać się wyłącznie językiem angielskim.

Tylko w Landmark English każdy uczeń już od 6-7 roku życia dwa razy w roku przechodzi rozmowę egzaminacyjną w języku angielskim, podczas której oceniamy dotychczasowe postępy oraz planujemy kierunek dalszej pracy nad rozwojem zdolności komunikacyjnych.
Jest to specjalnie skonstruowana, kilkuczęściowa rozmowa pozwalająca na znacznie lepszą ocenę umiejętności komunikacyjnych niż klasyczny test pisemny. W ten sposób weryfikujemy i zwiększamy efektywność naszej pracy.

Prezentacja ustna to kolejny oryginalny pomysł wykorzystywany wyłącznie w Landmark English. Jest ona jedną z części egzaminu końcowego w grupach wiekowych od 3 klasy szkoły podstawowej. Dzieci z pomocą nauczycieli i rodziców przygotowują w formie pisemnej krótką prezentację wybranego tematu. Pod koniec roku szkolnego wyznaczamy zajęcia, podczas których każdy uczeń prezentuje swój temat w formie ustnej, korzystając wyłącznie z ilustracji lub innych pomocy wizualnych. W ten sposób podczas naszych zajęć pomagamy uczniom w przyswajaniu języka niezbędnego do codziennej komunikacji, a dzięki prezentacji ustnej każdy wzbogaca swoje słownictwo i możliwości językowe w obrębie własnych zainteresowań.


Coraz większa ilość naszych słuchaczy decyduje się na uczestnictwo we współorganizowanych przez nas międzynarodowych kursach letnich, prowadzonych na terenie 10 topowych uniwersytetów w Wielkiej Brytanii. Podczas tych kursów nasi uczniowie mają możliwość zdobycia międzynarodowego certyfikatu Trinity GESE, określającego poziom zdolności komunikacyjnych (według skali CEFR).
Bardzo nam zależy, aby nasi reprezentanci bez problemów radzili sobie z językiem angielskim w codziennych sytuacjach i dobrze wypadli na tle innych narodowości. Dlatego przez cały rok dokładamy wszelkich starań, aby każdy uczestnik naszych kursów był należycie przygotowany na taką przygodę.


JUST SPEAK ENGLISH!    Zajęcia prowadzone wyłącznie w języku angielskim bez względu na poziom
E-LEARNING
    ​Dostęp do platformy zawierającej ćwiczenia i gry oparte na materiale realizowanym podczas zajęć
E-DZIENNIK    Wszystkie informacje o kursie w jednym miejscu, dostępne przez intuicyjną aplikację
TEST KOMUNIKACYJNY     Indywidualna rozmowa bazująca na  zadaniach komunikacyjnych z egzaminów Cambridge i Trinity (2 x w roku)
RAPORT SEMESTRALNY     Opis postępów oraz wyników testu komunikacyjnego i pisemnego
CERTYFIKAT     Wystawiany na zakończenie poziomu, opisuje aktualny poziom według skali CEFR
E-SEKRETARIAT     Możliwość załatwienia wszystkich spraw administracyjnych bez konieczności pojawiania się w szkole (E-zapisy, E-umowa, E-płatności, E-wywiadówka)


Metoda LCC (Listen, Copy, Communicate!) jest autorskim projektem realizowanym w LANDMARK ENGLISH. Podczas naszych zajęć największy nacisk kładziemy na komunikację żywym językiem, wykorzystując najskuteczniejsze rozwiązania ogólnie stosowanych metod.

Przez pierwszych kilka tygodni kursanci oswajają się z tym, że lektor bardzo dużo mówi do nich w języku angielskim, równocześnie gestykulując lub posługując się pomocami naukowymi w celu lepszego zrozumienia. Gry, zabawy i piosenki pozwalają każdemu aktywnie włączyć się w kolejne etapy zajęć, które przeprowadzane są w bardzo lekkiej i przyjaznej atmosferze. Dzieci przyzwyczajają się do reagowania na polecenia lub pytania lektora. Celem tego etapu nauki jest przygotowanie kursantów do zupełnie samodzielnego posługiwania się językiem angielskim podczas zajęć.

Jak tylko lektor stwierdzi, że grupa jest gotowa na przejście do kolejnego etapu, zaczyna kierować zajęciami w taki sposób, aby dzieci zaczęły samodzielnie używać stosowanych przez niego wcześniej zdań, zwrotów czy pytań. Naśladując nauczyciela, uczniowie błyskawicznie nabierają pewności w posługiwaniu się językiem obcym i coraz szybciej go przyswajają.

W kolejnych etapach nauki lektor pomaga dzieciom w coraz swobodniejszym wypowiadaniu się. Tu zaczyna się okres kreatywnego używania języka angielskiego oraz samodzielnego budowania coraz bardziej zaawansowanych wypowiedzi.



JAK UCZYMY

Picture
W LANDMARK ENGLISH bardzo ważne jest dla nas, aby nasi kursanci w możliwie jak najbardziej intensywny sposób ćwiczyli i rozwijali umiejętność używania języka angielskiego w mowie. Dlatego prowadzimy nasze lekcje wyłącznie w języku angielskim, stosując autorską metodę LCC! (Listen, Copy, Communicate!). Często pozwalamy też naszym uczniom wcielić się w rolę nauczyciela podczas zajęć, co zwiększa ich pewność w sytuacjach, w których mogą posługiwać się wyłącznie językiem angielskim.

Tylko w Landmark English każdy uczeń już od 6-7 roku życia dwa razy w roku przechodzi rozmowę egzaminacyjną w języku angielskim, podczas której oceniamy dotychczasowe postępy oraz planujemy kierunek dalszej pracy nad rozwojem zdolności komunikacyjnych.
Jest to specjalnie skonstruowana, kilkuczęściowa rozmowa pozwalająca na znacznie lepszą ocenę umiejętności komunikacyjnych niż klasyczny test pisemny. W ten sposób weryfikujemy i zwiększamy efektywność naszej pracy.

Prezentacja ustna to kolejny oryginalny pomysł wykorzystywany wyłącznie w Landmark English. Jest ona jedną z części egzaminu końcowego w grupach wiekowych od 3 klasy szkoły podstawowej. Dzieci z pomocą nauczycieli i rodziców przygotowują w formie pisemnej krótką prezentację wybranego tematu. Pod koniec roku szkolnego wyznaczamy zajęcia, podczas których każdy uczeń prezentuje swój temat w formie ustnej, korzystając wyłącznie z ilustracji lub innych pomocy wizualnych. W ten sposób podczas naszych zajęć pomagamy uczniom w przyswajaniu języka niezbędnego do codziennej komunikacji, a dzięki prezentacji ustnej każdy wzbogaca swoje słownictwo i możliwości językowe w obrębie własnych zainteresowań.


Coraz większa ilość naszych słuchaczy decyduje się na uczestnictwo we współorganizowanych przez nas międzynarodowych kursach letnich, prowadzonych na terenie 10 topowych uniwersytetów w Wielkiej Brytanii. Podczas tych kursów nasi uczniowie mają możliwość zdobycia międzynarodowego certyfikatu Trinity GESE, określającego poziom zdolności komunikacyjnych (według skali CEFR).
Bardzo nam zależy, aby nasi reprezentanci bez problemów radzili sobie z językiem angielskim w codziennych sytuacjach i dobrze wypadli na tle innych narodowości. Dlatego przez cały rok dokładamy wszelkich starań, aby każdy uczestnik naszych kursów był należycie przygotowany na taką przygodę.



NASZA  METODA

Picture
Metoda LCC (Listen, Copy, Communicate!) jest autorskim projektem realizowanym w LANDMARK ENGLISH. Podczas naszych zajęć największy nacisk kładziemy na komunikację żywym językiem, wykorzystując najskuteczniejsze rozwiązania ogólnie stosowanych metod.

Przez pierwszych kilka tygodni kursanci oswajają się z tym, że lektor bardzo dużo mówi do nich w języku angielskim, równocześnie gestykulując lub posługując się pomocami naukowymi w celu lepszego zrozumienia. Gry, zabawy i piosenki pozwalają każdemu aktywnie włączyć się w kolejne etapy zajęć, które przeprowadzane są w bardzo lekkiej i przyjaznej atmosferze. Dzieci przyzwyczajają się do reagowania na polecenia lub pytania lektora. Celem tego etapu nauki jest przygotowanie kursantów do zupełnie samodzielnego posługiwania się językiem angielskim podczas zajęć.

Jak tylko lektor stwierdzi, że grupa jest gotowa na przejście do kolejnego etapu, zaczyna kierować zajęciami w taki sposób, aby dzieci zaczęły samodzielnie używać stosowanych przez niego wcześniej zdań, zwrotów czy pytań. Naśladując nauczyciela, uczniowie błyskawicznie nabierają pewności w posługiwaniu się językiem obcym i coraz szybciej go przyswajają.

W kolejnych etapach nauki lektor pomaga dzieciom w coraz swobodniejszym wypowiadaniu się. Tu zaczyna się okres kreatywnego używania języka angielskiego oraz samodzielnego budowania coraz bardziej zaawansowanych wypowiedzi.



KURSY DLA DZIECI

Wszystkie kursy prowadzone w LANDMARK ENGLISH mają pewne elementy wspólne, do których należą:
- wielkość grup od 6 do 12 osób
- zajęcia dwa razy w tygodniu (długość zajęć jest uzależniona od wieku dzieci)
- dwóch lektorów prowadzących zajęcia na zmianę (bardziej intensywna i ciekawsza forma dla dzieci)
- 2 bezpłatne, niezobowiązujące lekcje próbne
- bezpłatne konsultacje językowe w przypadku większej liczby nieobecności lub problemów w nauce
- łatwość w administrowaniu kursem poprzez E-biuro (E-zapisy, E-dziennik, E-płatności)
- egzamin ustny plus test pisemny na koniec każdego semestru
- raport na koniec każdego semestru oraz certyfikat na koniec każdego roku nauki.

Nauka w LANDMARK ENGLISH odbywa się w blokach wiekowych odpowiadających kolejnym etapom nauki w instytucjach publicznych.

GRUPY 'K'
To grupy przedszkolne, w których nauka rozpoczyna się od 4 roku życia lub od momentu w którym dziecko swobodnie posługuje się już językiem ojczystym. Zajęcia w grupach najmłodszych trwają 30 minut dwa razy w tygodniu, 60 lekcji w roku. Starsze przedszkolaki mają dłuższe, 45 minutowe zajęcia.

GRUPY 'A'
To 3 poziomy odpowiadające trzem pierwszym
klasom szkoły podstawowej. Zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu po 45 minut.

GRUPY 'B'
To analogicznie 3 kolejne klasy szkoły podstawowej (4-6). Zajęcia dwa razy w tygodniu po 60 minut. Intensywna forma prowadzenia zajęć pozwala nam na realizację tego samego zakresu materiału, co podczas klasycznych 90-minutowych zajęć.

GRUPY 'C'
Czyli Gimnazjum wraz z przygotowaniem do egzaminu gimnazjalnego bądź uczenia się w grupie o profilu
egzaminacyjnym (CAMBRIDGE ESOL).

Obraz


Ul. Strzelców Bytomskich 7, Opole
Tel: 692 762 007
Email: info@speakadelic.edu.pl


Obraz
Obraz
  • Witamy!
  • Dlaczego My
  • E-szkoła
    • E-DZIENNIK LOGOWANIE
    • E-LEARNING LOGOWANIE
  • CAMBRIDGE
    • CERTYFIKOWANE CENTRUM PRZYGOTOWAWCZE
    • STREFA CAMBRIDGE
    • ZAPISY NA EGZAMINY CAMBRIDGE
  • Kalendarz
  • Zapisy
  • Kontakt